Specificaties 2,8" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC TyTN II NL Zwart Review

Luke83 9 september 2008, laatste update op 13 juni 2009, 1.067 views

HTC TyTN II NL Zwart

Pluspunten

• Schuiftoetsenbord, Windows Mobile OS, ingebouwde GPS, touchscreen

Minpunten

• Korte accuduur, beduidend traag als er meer software opstaat (Windows eigen)

Algemene spec's (bron : htcwiki.com)

Here are some of the main features of the HTC TyTN II. Please add more fun features that you've used.

Operating System Microsoft Windows Mobile 6 Professional

Display 2.8” 240*320 QVGA resolution
Colour TFT LCD with LED back light
Touch screen
Technology HSDPA - 3.6mbps
UMTS (tri-band, 850/1900/2100 MHz)
GSM/GPRS/Edge (quad-band,
I/O Interface I3V USIM/SIM card slot
Expansion microSDTM card slot
TTY / TTD

Other Features Internal GPS antenna with Standalone GPS & A-GPS mode

112mm (L) x 59mm (W) x 19mm (T)

Accessories:

Travel charger
USB/HTC ExtUSBTM cable
Stereo wired headset with microphone
Battery
Options include:

Car charger
Car holder
Carry case

HTC TyTN II Software

Original website:

HYC TyTN II

Join HTC e-Club to get latest updates on software, patches:
HTC e-Club

Wiki Pages:

Wiki @ XDA-forums

Nu ruim 'n jaar in m'n bezit en uitermate tevreden over. Uiteraard ziin de spec's bekend in de al eerder genoemde reviews dus dat lijkt me overbodig.

Grappig is dat er voor de Kaiser vele ROM's te vinden zijn met leuke mogelijkheden (zie onderaan).
Echt een aanrader is om wel de 6.1 update via de HTC site te downloaden want dat is echt een verbetering

Groot nadeel is de accuduur want als je Exchange, Bluetooth & veel browst is deze zo leeg.

Handige links voor beginners :

Tutorials
Downloads

Heb jij ook een HTC TyTN II NL Zwart?

Misschien dat ik te snel reageer en je review nog niet af is, maar ik mis dus "onderaan" (waar je over spreekt omdat er leuke mogelijkheden zijn).

Verder is je review, ondanks dat er al x aantal anderen zijn, erg kort en biedt eerlijk gezegd geen enkele info voor iemand die de site binnenkomt wandelen en jouw review nu als eerste ziet (chronologische volgorde).
Ja het was laat vannacht en ik dacht maak 'm morgenochtend wel af maar ook dan kom je jezelf tegen O-)

Leuke mogelijkheden zijn de screenshots die ik gemaakt heb en die onderaan in de review naar voren komen
Een erg leuke telefoon, ik zat zelf eerst ook te denken om deze telefoon te kiezen bij de verlenging van mijn abbonnement, maar zit nu erg te twijfelen tussen de TyTN II en de Touch Pro!

Wel mooi dat je in ieder geval tevreden bent over deze phone, je hebt hem nu een jaar, en betrouwbaarheid is natuurlijk erg belangrijk.

Jammer van de accu, de touch pro schijnt het ook niet lang uit te houden. Bij intensief gebruik schijn je hem na 1,5 dag alweer te mogen bijvullen..