Trust Bluetooth 3.0 USB Adapter Review

Slewan Fressk 7 september 2013, 678 views

Trust Bluetooth 3.0 USB Adapter

Driverkwaliteit Score: 3

Heb zo'n JBL bluetooth speaker voor op vakantie met mijn telefoon. Omdat ik die speaker ook voor mijn laptop wilde gebruiken had ook zo'n bluetoothstekkertje nodig.
Het mini-cd'tje dat erbij zat werkte niet in mijn laptop en moest de driver van hun site halen. Dit ging makkelijk en installatie ging ook soepel. Maakt niet uit of dat ding er bijvoorbeeld al in zit.
Heb het dus alleen gebruikt voor de muziek en werkte prima voor ongeveer 2 weken. Ik merkte dat hij strak in mijn usb3 poort zat. Die is niet of minder het geval met mijn andere usb stekkertjes die ik in diezelfde poort doe. Bij de derde keer dat ik het stekkertje verwijderde kwam er een klein chipje ofzo mee (zie foto). Toen was deze dus kapot ;/.

Heb jij ook een Trust Bluetooth 3.0 USB Adapter?

Ja echt troep die Trust dongels!