Specificaties 5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Asus PadFone Infinity Goud, Grijs, Roze Review

vapo_chiller 4 september 2013, 449 views

Asus PadFone Infinity Goud, Grijs, Roze

Pluspunten

• batterij duur langer als iphone en motorola photon Q.
  • afwerking, voelt stevig in de hand, ook mede dankzij alu achterkant.
  • opties in android
  • bootloader unlockbaar, rooted, en deodexed.
  • prachitge foto's.
  • Prachtig scherm voor station en gsm, zeer hoge resolutie, pixels zijn niet.
  • zichtbaar zo klein zijn ze.
  • padfone station kan gsm meerdere malen opladen/batterijduur verlengen van gsm, leuke feature.
  • Asus bumper case voor de gsm bijgeleverd.

Minpunten

• beetje groot in de hand met 5" scherm.
  • beter toegang mogelijk tot accessoires ervoor.
  • niet leverbaar tot nu toe in benelux.
  • prijs.
  • Geen bescherming voor de tablet bijgeleverd.

Prachtige afwerking van tablet station en gsm
Stabiel en snel dankzij de snapdragon chipset en gpu.
Schermen van beide zijn haarscherp, pixels zijn gewoonweg niet waar te nemen dankzij de extreem hoge resolutie en ECHTE FULL HD schermen van +1900 op 1024.

Batterij duur is goed, gaat langer mee als me iphone?
tevens herlaad station de gsm tot 2x, 1x heb ik het geprobeerd, en was nog meer als 50% batterij leven in de station.
Opladen gebeurt snel dankzij de oplader die 2ampere leverd op 5volt, dus 10watt, gsm herlaad sneller als Motorola Photon Q, Samsung S3 mini en iphone.
Alleen het station heeft iets langer nodig door zwaardere batterij erin.

algemeen vind ik het een uitstekend toestel, beter als motorola photon Q, iphone's , galaxy S-serie enz die ik allemaal heb gehad in het verleden.

Vol gepropt met features en opties die zeer handig blijken te zijn, snelkoppelingen, settings enz.... met android 4.1.2 versie 32 momenteel.
Hopelijk komt de 4.2.2 of 4.3 update er snel aan.

Dankzij unlocked bootloader, rooted en De-Odexed is het makkellijk ook om tweaks te installeren om de rom custom te maken naar je eigen smaak en uitzicht.

• asus padfone 64Gb

Heb jij ook een Asus PadFone Infinity Goud, Grijs, Roze?

foto's volgen

updated

[Reactie gewijzigd door vapo_chiller op 6 september 2013 14:21]

Ik heb deze gewoon in NL gekocht via Expansys
800,-.
k had deze al voor hij in europa beschikbaar was ter info.

Nu zijn ze hier en daar te krijgen mits bestellen of enkele maar in voorraad.