Sony Xperia Z Zwart Review

Extrema 3 september 2013, laatste update op 3 september 2013, 2.284 views

Sony Xperia Z Zwart

Pluspunten

• Sterke bouwvorm !
  • Uitstekend scherm !
  • (ZOUT) Waterdicht !
  • Stofbestendigheid !
  • Prestaties !
  • Prachtige foto's !
  • Uitstekende video opnames !
  • Standaard Root toegang ! (bij eigen aanschaf van de Xperia Z)

Minpunten

• Nat touchscreen registreert de vingers nagenoeg niet !
  • Word bij hoge buitentemperaturen en zware belasting te heet. (uitzonderlijke situatie dus)

Mijn ervaringen met dit apparaat zetten mij er toe ook hier een review van te willen schrijven, Ik wou dat ik vele malen meer tijd had reviews te kunnen schrijven. Als gadget verslaafde is dat erg leuk.

Ik heb hem een paar maand in het bezit en had na een paar dagen de standaard aangebrachte screen protector er al afgehaald, (even op de hoekjes peuteren en je haalt ze er zonder problemen en met prachtig schoon scherm er af) Mijn Xperia Z word dus zonder bescherming behoorlijk intensief gebruikt en ruw behandeld. (een probleem dat ik met al mijn smartphones heb :-) )

Het is een paar keer gevallen en mee geweest op een snik hete vakantie, waar ik het dus meenam naar het strand, het (normaal funeste ZOUTE) water de zee in.

Meestal gewoon in de broekzak van mijn zwemshort, daar ik met mijn jongste zoontje steentjes en schelpjes zocht vulde deze zak zich dus ook daarmee evenals met het strandzand dat uit naar 30% (schatting) fijn (scherp)schelpenzand bestond.

De Hardware is gewoon zeer goed. Maar wel is het zo dat bij hoge temperaturen, en met zware belasting de hardware vast kan lopen let wel 2x per 3000 Km bij gemiddeld 32 graden buiten met "GPS ""DATA""EN""Tomtom aan. wat dus best ok te noemen is gezien de tech spec en de wil te presteren van het apparaat.

"mogelijk edit later"

• Auto Navigatie
  • Betonnen vloeren ;-)
  • Derierre Langdurig boven op zitten in auto of stoel :-)
  • Strand zand/schelpjes/steentjes in je broekzak.nl
  • Twee gefrustreerde jonge zoontjes die gamen op ;-)
  • Water/Zee (zout is normaliter funest voor elektronica)
  • Zon,hitte,vocht,stof,steen,onbeschermd.

Heb jij ook een Sony Xperia Z Zwart?

je hebt een zwarte xperia, glazen achterkant tuurlijk word hij dan te heet
ik heb het zelfde met een witte...