Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition Review

hyperion1980 30 augustus 2013, 791 views

Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition

Pluspunten

• Stil
  • Performant
  • Coolerpasta meegeleverd
  • CPU temp zeer laag

Minpunten

• Installatie iets moeilijker

Geluidsproductie (min) Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Koelvermogen Score: 5
Deze heb ik al geinstalleerd in een ATX en een micro ATX formaat. Bij de ATX kon ik beide fan's installeren (na veel lezen heb ik ontdekt dat luchtstroom als volgt gaat: -> # -> ), het kardinaalteken is dan de koeler. Bij de micro ATX kon ik enkel de onderste fan installeren om de lucht door te blazen. Mijn processor i5 4770K hashwell draait rond de 21 tot 25 graden (standby) en stijgt tot 30 graden door load. Zeer goede resultaten.

Niet de gemakkelijkste om te installeren in een oude case, waar geen uitsparing is om de backplate gemakkelijk te installeren (dan moet je het moederbord op de cooler installeren en dit is niet evident)

Heb deze cooler ook geinstalleerd bij een nieuwe case Fractal design mini, en daar kon ik eerst het moederbord installeren, dan de backplate installeren en dan de cooler.

Heb jij ook een Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition?