Specificaties Bluetooth muis en 1.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse Review

elbird 29 augustus 2013, 323 views

Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse

Deze muis gekocht en in eerste instantie erg tevreden mee. Het is een simpele muis, zonder poespas.

De muis ligt redelijk goed in de hand, en heeft een harde bovenkant van dik plastic wat de muis een degelijk gevoel geeft.

De installatie was simpel en de meegeleverde informatie was beperkt, maar voldoende om snel aan de slag te gaan.

De muis was precies in zijn beweging en de energie besparing zat me niet in de weg: even bewegen en de bluetooth verbinding was snel weer hersteld.

De kwaliteit-prijs verhouding is ronduit goed te noemen: voor een klein bedrag krijg je een muis die goed presteert.

Al met al een muis die ik aan zou kunnen bevelen, ware het niet dat ik inmiddels al twee muizen retour heb moeten sturen omdat ze het spontaan opgaven (vreemd genoeg steeds met een ander defect). Ik heb steeds een vervangend exemplaar gekregen dat het wel weer deed, maar ik moet concluderen dat deze muis kennelijk niet erg duurzaam is.

Mijn derde muis heeft zojuist definitief de geest gegeven (na eerst een defect te hebben gehad dat de batterijen in twee weken leegtrok, wat vanzelf weer overging en terugkwam) en weigert nu elke dienst. Ik heb er nu genoeg van en alle goede eigenschappen ten spijt: voor mij geen Targus muis meer.

Heb jij ook een Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse?