1 review

Specificaties 1GB GDDR5 • DVI-D, DVI-I, HDMI mini - Bekijk alle specificaties

MSI N650Ti-1GD5/OC Review

masterdome 29 augustus 2013, 342 views

MSI N650Ti-1GD5/OC

Pluspunten

• Goede driver ondersteuning
  • Zeer stil
  • Prestaties zijn goed voor zijn klasse

Minpunten

• Mini-HDMI poort adapter naar HDMI is een beetje ''wobbly''
  • Voor de rest niks op aan te merken

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Dit is mijn review van de MSI N650Ti-1GD5/OC.
Ik heb deze kaart nu ongeveer 4 maanden in mijn bezit, en tot zo ver ben ik er zeer positief over. Ik speel voornamelijk spellen zoals ArmA en Battlefield. De frames die ik in deze spellen krijg zijn goed, alhoewel het toch maar rond de 30 hangt in Arma, maar dat komt door niet zulke goede optimalisatie. Deze kaart is zeker aan te raden voor mensen die voor het eerst een pc gaan bouwen, ik ben te spreken over de prestaties en hoe stil hij is. Kortom, ga je voor het eerst een pc bouwen, of zoek je een goede budget blockbuster, dan is deze kaart geschikt voor jou.

(foto's volgen nog)

Heb jij ook een MSI N650Ti-1GD5/OC?

Reviews door de redactie