Samsung UE50F6740 Zwart Review

PH de VriesNewbie 27 augustus 2013, 1.292 views

Samsung UE50F6740 Zwart

Pluspunten

• Heel veel mogelijkheden
  • Vlijm scherp beeld
  • Ultra dun qua dikte en omlijsting

Minpunten

• Tot dusverre geen

2 weken geleden de Samsung UE50F6740 aangeschaft. Vlijmscherp beeld, geluid is prima en de mogelijkheden enorm. Installeren gaat eenvoudig, heb direct een CI+ 1.3 module geplaatst zodat ik daarmee ook up-to-date ben voor interactieve tv. Wifi werkt snel, bijvoorbeeld het kijken van uitzending gemist. Verder heb ik de Plex App voor Samsung ge´nstalleerd, hiermee stream je perfect je films, muziek en foto’s vanuit je pc. Daarnaast bestaat de mogelijk om tv uitzendingen op te nemen op een USB stick of harde schijf (snelle schrijfsnelheid noodzakelijk, opname programmeerbaar, niet mogelijk tegelijkertijd Ned 1 kijken en rtl4 opnemen (duo tuner dan noodzakelijk)). Al met al ben ik onder de indruk van het toestel en tot dusverre zeer tevreden.

• Quantis CI+ 1.3 module

Heb jij ook een Samsung UE50F6740 Zwart?

hallo, ik ben van plan omdeze tekopen of de f7000. maar is dit inderdaad echt scherp beeld ? niet dat bollige als je er al heel iets dichter bijzit en is het beeld zo scherp dat gezichten op de tv bijna echt lijken ? graag hoor ik van u.
Mvg daniel bos
Hallo Daniel,

We zijn nu een dik half jaar verder. De tv bevalt nog steeds erg goed. Beeld is erg scherp. Alleen zie dat het toestel zelfs duurder is geworden... De F7000 lijkt me ook een erg goed optie.

Succes!

Grt,
Peter
hallo Peter,
bedankt nog voor u reactie. ik ga ze denk ik alle twee bekijken in de winkel, want het zijn allebei goede modellen zo te horen.
Gr daniel