Specificaties Starterset, 1x 1Gbps - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-PA551KIT Review

Jalon 25 augustus 2013, 2.619 views

TP-Link TL-PA551KIT

Pluspunten

• Je raakt géén stopcontacten kwijt!
  • Een volslagen leek kan het aansluiten.
  • Werkt binnen 2 minuten!

Minpunten

• Tot heden nog géén.

Beheerbaarheid Score: 5
Sinds maart 2013 tot volle tevredenheid in gebruik. Ik had een verbinding nodig om NL TV via het internet door te geven aan familie in Qatar. De verbinding tussen een receiver (STB) van mijn kabelprovider naar een Monsoon Vulkano Lava gaat via een korte composiet kabel (die staan alle twee in de meterkast), maar daarna moest er een grote afstand overbrugd worden naar mijn Airport Timecapsule. Daar deze Vulkano met WiFi werkt zou dat een mogelijkheid zijn, maar voor de zekerheid en om storingen te voorkomen koos ik voor een "kabel" verbinding via de "Powerline". Dit werkt fantastisch, netwerkkabels aansluiten, TP-Links in de stopcontacten steken, even wachten om ze te laten matchen en het werkte! Gigalink snelheid voor TV streaming. Je vergeet dat je ze hebt.

Heb jij ook een TP-Link TL-PA551KIT?