Specificaties met 160GB harde schijf - Bekijk alle specificaties

Humax iPVR-9200C Review

gas0line 31 augustus 2008, 1.292 views

Humax iPVR-9200C

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Goede afstandsbediening met veel mogelijkheden
  • PIP er handig als je 2 programma's tegelijkertijd wilt volgen

Minpunten

• Ruis
  • Te kleine harde schijf
  • Loopt soms vast en zo'n 2x per jaar een spontane herstart

Geluidskwaliteit Score: 2
Ik heb die Humax nu ruim een jaar en heb er veel plezier van. Alleen de geadverteerde 100 uur op 160Gb schijf haal je niet. eerder rond de 40. Plus een 13Gb is niet beschikbaar. Beetje vreemd.

Geluid ruist iets. Weet eigenlijk niet waar het aan ligt maar had dat met de oude Samsung decoder niet. Is dus iets met de Humax. Heb al verschillende kabels geprobeerd, maar ruis blijft.

Ook herstart ie soms vanzelf. Vervelend als je timeshift kijkt want dan is je programma weg. En dat gebeurt heel enkel keertje ook als een geplande opname start.

Al met al een plezierig apparaat met wat kleine schoonheidsfoutjes. De HD had van mij wel groter gemogen, minimaal 320GB of zo.

Heb jij ook een Humax iPVR-9200C?

Bedankt voor de review gas0line. Wij denken er sterk over om dit apparaat aan mijn ouders cadeau te doen. Heb je al een firmware update uitgeprobeerd? Als ik het goed heb, is er een in augustus 2008 uitgekomen die veel schoonheidsfoutjes zou moeten oplossen. Waar heb jij de Humax aangeschaft, als ik vragen mag? En welke kabelaar gebruik je? Alvast bedankt voor je hulp.