Specificaties Actie, Party, Platform, Vecht-game voor de Wii - Bekijk alle specificaties

Super Smash Bros. Brawl, Wii Review

Load 23 augustus 2013, laatste update op 24 augustus 2013, 166 views

Super Smash Bros. Brawl, Wii

Pluspunten

• Beter dan Melee
  • Betere graphics dan Melee
  • Verveeld nooit

Minpunten

• sommige karakters zijn amper te ontgrendelen.

Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Toen ik jaren geleden Super Smash Bros. Melee begon te spelen, vond ik het meteen goede games, Melee was een goed spel, Het was fantastisch om Figuren die elkaar anders nooit zouden tegenkomen in welke game dan ook (behalve de voorganger van Melee) tegen elkaar te kunnen gebruiken, maar ook figuren die elkaar wel tegenkomen. Mijn favoriete gevecht was tussen Fox en Pikachu in de Zelda Temple. Die match heb ik heel vaak gespeeld, op een gegeven moment kende ik alle tactieken tussen die twee, en viel er niet veel meer te ontdekken.

Toen kreeg ik Super Smash Bros. Brawl voor mijn verjaardag. Het was geweldig, Melee mocht dan wel een goed spel zijn, maar de graphics en mogelijkheden haalden het niet bij Brawl. Ik heb er nu ongeveer twee jaar later, nog veel plezier van.

de verschillen tussen Brawl en Melee
Brawl is veel beter dan Melee, dat merkte ik meteen omdat je in plaats van de bedraadde Game Cube controller, kon je de draadloze Wii controller gebruiken, wat wel echt veel fijner was, zeker omdat het via Bluetooth en niet Infrarood ging.

Een ander opmerkelijk verschil was dat de graphics overal veel moderner en realistischer waren, in Melee kan ik me niet voorstellen de het echt was, Brawl is net echt.

De karakters
Toen ik voor het eerst een overzicht van de karakters zag, merkte ik op dat er nieuwe waren en sommige uit Melee waren verdwenen, naar mate ik langer speelde kwamen er wel oude bekenden bij, maar niet allemaal. Maar het maakte niet uit, nog steeds was ik onder de indruk van wat er allemaal meer mee kon dan met Melee.

adventure mode
Op een gegeven moment begon ik de adventure mode te spelen, toen was ik melee echt vergeten. en was Brawl mijn favoriet. het is het beste deel van het hele spel.

Als ik één spel mag aanraden is het wel Brawl, vanwege de graphics en de uitdaging.

Heb jij ook een Super Smash Bros. Brawl, Wii?

Reviews door de redactie