Specificaties 13,3" (1366x768), 524GB (hdd+ssd) - Bekijk alle specificaties

Lenovo IdeaPad U310T-MB665MH Review

jasp2611 22 augustus 2013, 1.176 views

Lenovo IdeaPad U310T-MB665MH

Pluspunten

• aluminium behuizing
  • batterij
  • snelheid overall
  • prijs
  • goed toetsenbord

Minpunten

• wifi kaart
  • internet snelheid (gevolg wifi kaart)
  • helderheid is niet al te hoog op max.

Ik heb deze lenovo u310 touch nu 1 dag in huis en hij beviel mij eigenlijk heel erg goed! Ik zeg beviel, want na een halve dag kwam ik erachter dat er ernstige problemen zijn met WIFI! De laptop is binnen een meter of 4/5 prima qua internetten etc. maar daarbuiten valt de snelheid steeds weg en dan wordt hij héél langzaam of verbreekt hij de verbinding ineens met de router!

Dit heeft veel tijd gekost en volgens lenovo support moeten er een aantal instellingen verandert worden maar dat helpt niet erg veel.

Daarna heb ik ze nog eens gebeld om de laptop terug te sturen en toen kreeg ik te horen dat het probleem verholpen kan worden door hem op te sturen voor een nieuwe wifi kaart. Hier heb ik niet voor gekozen omdat op internet veelal vermeld wordt dat dit het probleem niet oplost en ik vind dat een laptop van 750e in één keer goed moet zijn!

Mijn conclusie: niet kopen wegens wifi problemen en ga voor de asus vivobook of voor de samsung ativ book 9 lite touch!

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad U310T-MB665MH?

mijn Lenovo doet het prima op de WIFI. nadat ik het kastje opnieuw had ingesteld. Daar zit vaker het probleem als bij de laptop. daaarvoor had ik hetzelfde probleem als jij hier beschrijft.
Welk kastje bedoel je?

Bedoel je de router of iets anders? Ik denk dat het er ook aan ligt dat de wifi kaart niet erg sterk is qua signaal ontvangen op afstand.. ?

[Reactie gewijzigd door jasp2611 op 22 augustus 2013 14:01]

:'(

[Reactie gewijzigd door jasp2611 op 22 augustus 2013 14:01]

ik bedoel idd de router resetten en de boel opnieuw instellen. Dat doe ik tegenwoordig bij elk nieuw apparaat en je merkt het verschil. Alles is veel sneller
Ik heb vandaag de lenovo 2e hand gekocht.
Maar ik heb gewoon prima wifi bereik hoor!