Specificaties Tower, 5 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

MS-Tech CA-0280 Frozen Longhorn Review

LenlaNewbie 20 augustus 2013, 388 views

MS-Tech CA-0280 Frozen Longhorn

Pluspunten

• Paneel
  • Design

Minpunten

• HDD-slots niet handig

Deze tower kan je zeker en vast een gaming tower noemen. De kast zelf is glanzend zwart, afgewerkt met blauwe LED lichten. de 3 fans die al ingebouwd zijn, zijn ook blauw verlicht.

Op de kast heb je ook nog een paneeltje waar je een USB 3.0 en een USB 2.0 aansluiting vindt. Super handig als je pc onder je bureau staat en je niet gemakkelijk aan de achterkant van de pc geraakt.

De kast heeft voor mij zeker genoeg sloten. Ik gebruik er slechts 1 voor mijn optische driver. Je kan nog andere dingen erin steken, zoals een diskette lezer, een fan controller en wat je maar wil.

Tijdens het bouwen van de pc heb ik helemaal geen moeilijkheden opgemerkt, totdat ik aan de harde schijf kwam. Zonder enige rails is het soms wel lastig om je HDD erin te krijgen, maar het lukt na een keertje of twee proberen.

Zoek je een relatief goedkope gaming tower, dan kan ik je zeker aanraden om voor deze tower te gaan!

Heb jij ook een MS-Tech CA-0280 Frozen Longhorn?