LG Optimus L5 II Wit - Reviews

Specificaties 4" • 800x480 • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG Optimus L5 II Wit Review

wbcoupeNewbie 20 augustus 2013, 1.013 views

LG Optimus L5 II Wit

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Mooi scherm
  • Compact formaat
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Geen

Dit is mijn eerste smartphone maar ik gebruik hem nog voornamelijk als een klassieke gsm, namelijk voor bellen en sms-en. E-mail en internet gebruik ik maar zeer incidenteel omdat ik daarvoor eigenlijk altijd wel een computer of tablet bij de hand heb.

Voor dit gebruik voldoet deze telefoon prima, ik laad hem gemiddeld een keer in de twee weken op en dat is beter dan mijn vorige gsm.
Snelheid is prima, geen enkele hapering gemerkt als je door de menu's loopt of iets op internet zoekt.
Heel handig vind ik het pull-down scherm waarin direct alle connecties en telefoonmodi in- en uit te schakelen zijn, al kan ik het niet goed vergelijken met andere android-telefoons omdat bijna al mijn vrienden een iphone hebben.

Verder bevalt mij het compacte formaat; hoewel ik de telefoon meestal niet in m'n broekzak heb vind ik wel handig dat dat zonder problemen kan, ook al heb je een strakke broek aan.
Tenslotte was de prijs een van de redenen om hem te kopen; ik heb hem tijdens een btw actie bij de Saturn gekocht voor 156 Euro en ik vind hem elke euro waard.
(Het is natuurlijk gekkenwerk om honderden euro's uit te geven voor een smartphone als je hem voornamelijk voor bellen en sms-en gebruikt.)

Conclusie: voor mij een prima overstap naar een smartphone.

Heb jij ook een LG Optimus L5 II Wit?