König HDD Behuizing 2.5" Sata Usb 2.0 Zwart Review

boss-20 18 augustus 2013, 1.861 views

König HDD Behuizing 2.5" Sata Usb 2.0 Zwart

Pluspunten

• Kleine, aluminium behuizing
  • Simpel aan te sluiten
  • Wordt niet warm

Minpunten

• Hardeschijf past niet

Mobiliteit Score: 3
Een aardige tijd geleden eens dit apparaat gekocht. Destijds voor het zelf bouwen van een externe HDD. Eenmaal aangekomen heb ik het apparaat uitgepakt en heb ik mijn WD250 GB hardeschijf erin geplaatst. Eerst dacht ik dat ik hierbij een fout had gemaakt maar het was toch echt zo, de hardeschijf paste er niet in! En dat terwijl het toch echt om een 2,5" schijf ging. Waarschijnlijk was het de cap aan het uiteinde van de behuizing die de schijf tegenhield maar het paste gewoon niet. Al met al heb ik de behuizing gebruikt voor een vaste opstelling, buiten mijn NAS. Zo hoef ik hem niet mee te nemen maar kan hij gewoon op de kast blijven liggen zonder dat ik moet uitkijken dat mijn HDD eruit valt.

Heb jij ook een König HDD Behuizing 2.5" Sata Usb 2.0 Zwart?

ik heb nergens last van heb 3 stuks en alle 3 passen er gewoon in
boss-20 gebruikte een PATA harde schijf, is een andere connector dan SATA en past dus niet.
Er zijn 2 verschillende versies een voor SATA en een voor PATA