Toshiba STOR.E Basics 2TB Zwart Review

rleever 17 augustus 2013, 1.414 views

Toshiba STOR.E Basics 2TB Zwart

Pluspunten

• Mooi klein en stil apparaat.

Minpunten

• USB kabel is erg kort en maakt niet op elke PC goed verbinding en valt daardoor soms uit.

Mobiliteit Score: 5
Ik ben nog niet geheel tevreden / vertrouwd gevoel bij deze kleine schijf.
USB kabel maakt slecht verbinding waardoor er soms fouten optreden op je schijf omdat de verbinding plots wegvalt. Dit lijkt overigens wel te wijten aan de PC waarop je de schijf gebruikt want op de laptop van het werk is dit probleem niet aanwezig.
Ik heb de schijf in het begin ook al horen tikken en dat is meestal geen goed teken.
De schijf moet op sommige PC's aparte drivers geinstalleerd hebben blijkbaar en werkt daardoor niet in een keer.
Momenteel draait windows een schijfcontrole om te kijken wat er niet goed is.

Enkele dagen later lijkt de schrijf zonder problemen te werken. Aangezien ik dus nogal wat opstartproblemen had ben ik alsnog wat terughoudend in mijn oordeel over deze schijf. Mogelijk dat ik dit in de toekomst ga veranderen.

Heb jij ook een Toshiba STOR.E Basics 2TB Zwart?

Ik lees inderdaad ook van meerdere gebruikers dat de USB kabel/verbinding niet helemaal in orde is:
en

Hoe is de status momenteel, gebruik je deze schijf totaal niet meer, of heb je bijv. een vervangende kabel kunnen krijgen/kopen?

[Reactie gewijzigd door Uberhood op 17 maart 2014 21:14]

Ik maak al redelijke tijd gebruik van de schijf en heb nog geen enkel probleem gehad met de Toshiba. Misschien dat je hem moet omruilen voor een ander exemplaar? Valt gewoon onder de garantie lijkt me.