Steelseries QcK Mass Review

FlyingStrikeNewbie 16 augustus 2013, laatste update op 16 augustus 2013, 529 views

Steelseries QcK Mass

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit
  • Lekker dik
  • Nonslip-rubber onderkant
  • Goed geprijsd

Minpunten

• Geen afgewerkte rand, zoals bij bijv. Razer Goliathus

Hoe veel kun je in een review schrijven over iets als een muizenmat? Eigenlijk nog redelijk wat, zo blijkt.

Laat ik beginnen met het feit dat een goede muizenmat redelijk belangrijk is als je een beetje fatsoenlijk wil gamen. Ik zocht naar een nieuwe muizenmat omdat ik nog zat met zo'n standaard gevalletje. Geen ''smooth glide'', te klein, en niet plaatsvast.

Ik heb niet echt ver hoeven zoeken, want bijna elke maker van Gaming Peripherals heeft ook wel een muizenmat te koop. Wat ik goed vond aan SteelSeries is dat de Qck-muizenmatten van goede kwaliteit zijn, maar in verhouding vrij goedkoop zijn.

Wat ik verder over deze muizenmat kan zeggen, is dat ik het lekker vind dat deze 6mm dik is (relatief dik), want dat is lekker voor je pols om op te liggen als je de muis vasthebt. Als je die dikte niet nodig hebt, kun je de gewone Qck kopen, en bespaar je een paar euro. Ook is het formaat goed voor de meeste gamers, tenzij je sensitivity heel erg laag ligt.

Zeker met de prijs in het achterhoofd gehouden is dit een hele goede muizenmat!

Heb jij ook een Steelseries QcK Mass?