Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000 Review

le-nnart 25 augustus 2008, 862 views

Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000

Pluspunten

• Bluetooth connectie
  • goede prijs

Minpunten

• matige ergonomie
  • langzaam herstel uit screensaver

Na ruim een jaar een logitec BT muis gebrukt te hebben was deze jammerlijk aan vervaning toe. Mijn oog viel op deze muis van Microsoft en aangezien ik in het verleden ook weleens een desktop set van ze gehad heb was mijn keuze snel gemaakt. Jammer genoeg viel het eerst aanzicht nogal tegen ten aanzien van de product foto's, en ik vond de muis ook erg klein.

Helaas is het een muis die redelijk klein is, en ik over redelijk grote handen beschik en hij ligt dus maar matig in de hand. En ik gebuik mijn touchpad eigenlijk meer dan de muis zelf.

De verbinging gaat snel en soepel, alleen als me'n laptop in de screensaver springt dan duurt het een tijdje voordat de muis weer reageerd.

Heb jij ook een Microsoft Bluetooth Notebook Mouse 5000?

beetje korte review en ik mis de foto's :S

Wat heeft je zo snel overgehaald om de muis te nemen. De redenen van aankopp zijn een vorige set maar wat was daar wel zo fijn aan? Daarnaast staan er in het korte stukje ook nog een paar spelfouten.....