Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia V Zwart Review

JortJwz 15 augustus 2013, 2.146 views

Sony Xperia V Zwart

Pluspunten

• camera, walkman app, afwerking, scherm, geluid, hardware is niet achterhaald

Minpunten

• batterij, klepjes voor usb en 3,5mm jack

ik heb de sony xperia v nu 2 weken en ik ben er zeer tevreden over. de hardware kan mee met wat er nu op de markt is, de camera is top! het mindere van de camera is dat hij geen fysieke cameraknop heeft.. de bouw is best wel oké. het scherm is echt tof om naar te kijken. de geluisdqualitijd is echt goed voor een telefoon. wat ik persoonlijk erg fijn vind is de walkman app van sony. die is namelijk erg overzichterlijk en heeft veel functies! de camera app is te openen vanaf het lockscreen wat erg comfortabel is en je kan video's en foto's tegelijk maken, wat ik erg fijn vind. een nadeel is dat de batterij na een beetje iets intensiefs doen snel leeg is

• sony mdr xb500
  • meegeleverde oortjes

Heb jij ook een Sony Xperia V Zwart?

Ben ook nog supertevreden met de telefoon, met name het design, gewicht en het scherm vind ik grote pluspunten. De kleuren spatten echt van het scherm! Accu is voor mij prima hou het makkelijk een dag vol met redelijk intensief gebruik, wanneer je gaat gamen oid gaat het wel snel natuurlijk, maar das met ieder toeste.
daar ben ik het niet helemaal mee eens, want mijn oude toestel, de sony xperia neo v was na een aantal uur intensief gamen maar 20% in batterij niveau gedaald. bij deze, de xperia v, is de batterij na een paar uur gamen vrijwel leeg. het is wel zo natuurlijk dat dit een grotere telefoon is met een hd scherm waar inderdaad de kleuren vanaf spatten en grafisch alles bij kan houden, en dat de batterijtechnologie praktisch onder een steen leeft.