Nokia 206 Dual Sim Blauw Review

wolfero 13 augustus 2013, 821 views

Nokia 206 Dual Sim Blauw

Pluspunten

• Batterij
  • Apps

Minpunten

• Scherm krast snel

Goede degelijke telefoon, zoals we nokia kennen.
Batterij gaat een dag of 4 a 5 mee bij regelmatig belgebruik.

Het wisselen tussen de simkaarten en het gebruiken van de twee simkaarten los is erg eenvoudig.
Enige minpuntje is dat er geen wifi op zit maar wel de apps zoals:
whatsapp
facebook

Al met al is dit typisch een telefoon die voor een persoon zoals ik uitstekend kan worden beschouwd door het gebruik van de twee simkaarten.
Naast mijn smartphone kan ik op mijn werk deze telefoon ideaal gebruiken.

De bouwkwaliteit samen met de kleur laten het positieve zien van Nokia.

Heb jij ook een Nokia 206 Dual Sim Blauw?

Bevalt het gebruik van WhatsApp? Krijg je de berichten b.v. snel binnen? Ik heb begrepen dat deze telefoon alleen GPRS ondersteunt.
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe en of whatsapp werkt op de dual sim variant.
De telefoon staat namelijk niet tussen de supported phones op whatsapp en ik lees wisselende verhalen.