Asus A7N8X-E Deluxe Review

DRvDijk 13 april 2005, laatste update op 1 januari 1970, 302 views

Asus A7N8X-E Deluxe

Pluspunten

• Fijn bord, beetje ouderwets misschien al, maar toch

Minpunten

• Windows installatie op raid-schijf is erg lastig.

Layout Score: 4
Asus moederborden liggen bij mij sowiezo goed. Features heb ik niet heel veel nodig, a hoewel de aanwezige USB 2.0 toch erg prettig is en goed werkt. Layout is prima, kan alles voldoende kwijt. Heeft natuurlijk ook te maken met de kast die je hebt. Prestates en stabiliteit prima: Ik heb nog nóóit hangups gehangen met dit bord. Ik klok dan al tijden niet meer over. Compatible is ie ook met alle apparaten die ik heb, maar Windows (XP/2003) installeren op je dubbele raid schijf vereist echt een floppy drive of een aanpassing van je windows installatie (raid drivers slipstreamen). Dat is érg jammer, een functie in de bios zou prettig zijn om dit (tijdelijk) als een gewone DOS schijf te zien. Ondersteuning fabrikant is ook goed: altijd goeie drivers te vinden op het net!

Heb jij ook een Asus A7N8X-E Deluxe?