Specificaties 32GB USB 2.0-stick (§0,391 per GB) - Bekijk alle specificaties

Sandisk Cruzer Switch 32GB Zwart Review

vavoem 13 augustus 2013, 596 views

Sandisk Cruzer Switch 32GB Zwart

Pluspunten

• Goede prestaties

Minpunten

• Slap plastic
  • Niet geschikt voor intensief gebruik

De Sandisk Cruzer Switch is een prettig te gebruiken USB stick. Naar de dop hoef je niet te zoeken want die draai je door naar achter en click je vast erg handig. Als je hem ergens heb neer gelegd is hij door de rode dop makkelijk tussen andere zaken terug te vinden. Ik gebruik hem nu een jaartje en heb hem destijds voor een redelijke prijs gekocht in de aanbieding voor bijna 10 euro onder de toen geldende markt prijs.

Data kopiŽren gaat prima en redelijk vlot voor een usb stick ik was slechter gewend.
4 a5 MB/s schrijven, lezen 13-17MB/s (win verkenner)
Op zich is het een betrouwbare usb stick als het gaat om data overdracht. Enkel minder in robuustheid wanneer te tand destijds begint te knagen aan het goedkope plastic, waardoor hij ruim in het USB slot gaat zitten en uiteindelijk steeds slechter contact maakt. Dan word het tijd voor vervang terwijl er met de opslag zelf niks mis is. En dat is gewoon jammer maar ja het scheelt weer 1 cent in de productie kosten. Ik ben dus nu opzoek naar een vervanger en daarmee is dit verreweg de door mij kortst gebruikte stick ooit. gingen zijn voorgangers de deur uit wegens honger naar meer ruimte, deze omdat het plastic is versleten. Ik had hem gekocht met de intentie een lange tijd er mee door te kunnen maar helaas.

Conclusie:
Een prima stick voor niet intensief gebruik.
Ik gebruik hem dagelijks meerdere malen en dan raad ik toch een versie met stalen aansluiting aan.
Ik kan hem dan ook niet van harte aanbevelen vandaag de dag zijn er robuuster, snellere en goedkopere te vinden.

Heb jij ook een Sandisk Cruzer Switch 32GB Zwart?