Philips Shoqbox SB7100 Review

hensenhans 12 augustus 2013, 586 views

Philips Shoqbox SB7100

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 3

De shoqbox oogt elegant en heeft een goede bouw, kwalitatief prima in orde. De geluidskwaliteit wat betreft diepe tonen is prima. Op het midden- en hoge segment vind ik hem nog wat mager. Aan de andere kant kies je dan een kwalitatief hoogwaardiger product zoals een fidelio koptelefoon of de vaste luidsprekers thuis. Gebruiksgemak is prima in orde. Met enkele handelingen is de shoqbox aangesloten op je telefoon of bijvoorbeeld ipad. Mijn conclusie is dat de shoqbox prima werkt bij het geven van een presentatie - daarvoor is hij zakelijk en krachtig genoeg, alsook voor bijvoorbeeld op het strand voor de ontspanning.

Heb jij ook een Philips Shoqbox SB7100?