Specificaties GF GTX 770 (1,15GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB Review

mrkazoodle 11 augustus 2013, laatste update op 11 mei 2014, 999 views

Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB

Drivers en compatibiliteit Score: 4

Toen ik deze ontving was ik een beetje teleurgesteld door de verpakking: ik zag de grafische kaart wel in het niet geweldig transparant plastic, maar het duurde even voor ik doorhad dat onder de bodem van de doos er nog een ruimte was waar de CD en enkele adapters zaten. Er zat geen handleiding bij om je door het installatieproces te gidsen (hoewel het eenvoudig is, zie ik toch graag enige vorm van begeleiding).

Voorts ben ik zeer tevreden van mijn aankoop: hij doen zijn werk goed (heb al even assassins creed III zitten spelen) en maakt geen lawaai: ik hoor mijn pc amper.

Heb jij ook een Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB?