Startech.com 3.5inch Hard Drive to 5.25inch Front Bay Bracket Adapter - zwart Review

mrkazoodle 11 augustus 2013, 1.363 views

Startech.com 3.5inch Hard Drive to 5.25inch Front Bay Bracket Adapter - zwart

Pluspunten

• Doet wat het moet: 5.25" naar 3.5"
  • Komt met vijzen om hem vast te zetten
  • Onopvallend uiterlijk

Minpunten

• Geen lange boutjes meegeleverd
  • Geen info over waar de vijsjes voor dienen

Hoewel de naam zegt dat het om een adapter voor een harddisk gaat, heb ik deze gekocht om een interne kaartlezer in mijn case zonder 3.5" front bay te plaatsen (Raidsonic IB 868 & Antec Three Hundred Two).

In de doos vind je de adapter en 4 vijsjes (netjes in een zakje). De boutjes die bij mijn kaartlezer geleverd werden, waren te kort om hem in deze beugel te monteren (het plastic is dikker dan de metalen plaat waar hij aan vastgemaakt zou moeten worden), ik vond het dan ook spijtig dat er geen boutjes bijgeleverd werden om hieraan te verhelpen. Ik gebruikte geloof ik de boutjes die bij mijn case kwamen om de ssd's vast te zetten voor de kaartlezer en omgekeerd, maar eind goed al goed.

Ik heb het idee dat de vijsjes dienen om de adapter goed vast te zetten in de 5.25" bay, maar heb dit nog niet gedaan want ik geloof dat dit gewoon niet nodig was in mijn case (kwam er tijdens het schrijven pas op waar ze voor dienen en heb er niet veel aandacht aan besteed bij het bouwen :p).

De kleur van het paneel komt in mijn geval goed overeen met het zwart van de kaartlezer en mijn case, dus daar geen klachten.

Heb jij ook een Startech.com 3.5inch Hard Drive to 5.25inch Front Bay Bracket Adapter - zwart?