Asus ENGTX280/HTDP/1GB Review

Deodaatje 21 augustus 2008, laatste update op 21 augustus 2008, 1.343 views

Asus ENGTX280/HTDP/1GB

Pluspunten

• Veel snelheid met 1 kaart.
  • PhysX ondersteuning.
  • Converteren door GPU samen met Badaboom.

Minpunten

• Nog niet gevonden

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb gekozen voor de GTX280 mede doordat PhysX goed ondersteund wordt en doordat samen met een programma als BadaBoom de GPU bijdraagt aan een factor -tig snellere transcoding van audio en video, heerlijke feature. Daarnaast is het gewoon een rete-snelle kaart.
Kaart geïnstalleerd op een P5E DeLuxe samen met een E8500 en draaiende onder Vista 32bits en meteen probleemloos draaien met de bijgeleverde drivers en op 2 schermen. Heb inmiddels ForceWare 177.41 erop staan en het draait allemaal zeer soepeltjes en zonder problemen. Krijg alleen maar een hele grote glimlach van deze kaart.

Heb jij ook een Asus ENGTX280/HTDP/1GB?

Het mag dan wel geen kwalitatief uitmuntende review zijn, maar gezien t.net er al een uitgebreide review over heeft geschreven is het natuurlijk zinloos om er nog eens één bij te doen. Tenzij die andere informatie verschaft die t.net niet heeft vermeld.

Je zou het kunnen zien als simpele gebruikers ervaring, of als aanvulling op de t.net review. Wees blij dat hij er in elk geval moeite voor heeft gedaan.
Is dit alles :?
Dit is toch geen review? |:(
Kijk even hoe andere reviews er uit zien.
Wat krijg je, wat zijn de prestaties, etc.
Hoe verhoud die BadaBoom zich tot de ati kaarten, misschien een toegevoegde waarde voor de twijvelaars.
Hm, dit mag idd geen review heten, schrijf dan gewoon niets...
Welke games speel je ermee en hoe? Probeer de kaart eens plat te krijgen met Crysis o.i.d. om te zien of het spel nogsteeds onverslaanbaar is. Misschien benchmarks of vergelijkingen met de 8800GTX of 9800GTX(+.) Een alinea kan je moeilijk een review noemen.
Bedankt dat je ons verteld dat je een Asus ENGTX280 hebt gekocht. We wachten met smart op de review.... :z 8-)
Het is ook geen review, laten we hem collectief feliciteren met deze aankoop.

GEFELICITEERD!

Zonder gekheid, dit heeft niks met een review te maken.
Zoals je zelf al zegt, 'Krijg alleen maar een hele grote glimlach van deze kaart.'
Waarvan akte, maar kom dan eens met cijfers en resultaten.
Is voor deze ook een aparte molex stroomaansluiting noodzakelijk, of zelfs 2 ?
Is het een stille, passief gekoelde, of met fan? Is die fan door het mobo/anderszins stiller te laten draaien?
Kun je je favoriete game (welke) op alle opties spelen zonder dat die schokt?
En wat is dat badaboom voor iets? ik bedoel mijn oude 3700+ amd systeempje met 7600GT xfx videokaart (met tft 17 inch monitor en 80 cm tv er aan) heeft ook nul,nul problemen met video en/of audio afspelen...
En die transcoding van de audio? heb je een kabeltje in het eind van je videokaart zitten dan? (voor audio)

Zo niet heeft het volgens mij niet eens zin om dit er ook nog eens bij te vermelden.
Sorry, het was goed bedoeld. Zal het niet meer doen!