Acer Liquid E2 Duo Wit Review
Ik heb dit toestel nu enkele weken in bezit en met name de lange batterijduur valt op. Je kunt bij intensief gebruik een hele dag zonder oplader. Verder is het ook een prima toestel. Boven verwachting snel, helder scherp beeld, goed geluid. Geen problemen met een warme processor of batterij o.i.d. als je lang internet. Werkt stabiel, geen onverwachte zaken tegengekomen zover. Het bereik van beide simkaarten is boven verwachting (bij mijn vorige duo sim telefoon was dat minder). Het toestel ligt lekker in de hand en ziet er stevig uit (nog niet mee gegooid... dus geen praktijkervaring). En dan uiteindelijk de prijs. Die is denk ik in vergelijking met andere toestellen zeer gunstig. Het is echt een aanrader.
Pluspunten
batterijduur snel goed geluid mooi beeld gunstige prijs
Minpunten
nog geen
Eindoordeel
Reacties (4)
Wat de prijs betreft: ik heb hem voor € 197,- inclusief verzendkosten aangeschaft bij de Franse Amazon. Ik heb hem zaterdag besteld en de levering zou woensdag of donderdag moeten plaatsvinden volgens de bevestigingsmail.
De Nederlandse internetaanbieders lijken niet te beseffen dat de Europese grenzen vervagen en dat ze dus ook met het buitenland moeten concurreren. Maar zelfs binnen Nederland zie ik hier enorme prijsverschillen. Wie zou er nou nog bij de duurste aanbieder kopen en waarom? Dat niet iedereen in het buitenland wil bestellen begrijp ik nog wel. Ik heb zelf ook geaarzeld, maar de gok maar gewaagd. Uiteraard wel eerst op internet gekeken of er geen gekke verhalen de ronde deden, maar dat was niet het geval.
Zojuist via Post.nl bevestigd gekregen dat de telefoon dinsdag wordt bezorgd. Zaterdag bestellen en dinsdag ontvangen is prima.
[Reactie gewijzigd door Verwijderd op 25 juli 2024 15:18]
Ben benieuwd of dit zonder problemen werkt en/of beperkingen heeft.
In afwachting van een abo via de werkgever, zou ik dit toestel voorlopig met slechts één sim willen gebruiken.
En al je twee simkaarten hebt, kun je er gewoon 1 tijdelijk uitzetten. De simkaart van mijn werkgever staat in het weekend gewoon uit.
Je kunt met 1 sim kaart tegelijkertijd dataverkeer én bellen of sms-sen
(Hoewel het soms lijkt dat op sommige locaties het dataverkeer stilvalt als je belt, maar dat kan misschien ook aan de sterkte van het signaal liggen?)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn