Specificaties 4,5" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid E2 Duo Wit Review

rdnzzee 7 augustus 2013, 1.294 views

Acer Liquid E2 Duo Wit

Pluspunten

• batterijduur
  • snel
  • goed geluid
  • mooi beeld
  • gunstige prijs

Minpunten

• nog geen

Ik heb dit toestel nu enkele weken in bezit en met name de lange batterijduur valt op. Je kunt bij intensief gebruik een hele dag zonder oplader. Verder is het ook een prima toestel. Boven verwachting snel, helder scherp beeld, goed geluid. Geen problemen met een warme processor of batterij o.i.d. als je lang internet. Werkt stabiel, geen onverwachte zaken tegengekomen zover. Het bereik van beide simkaarten is boven verwachting (bij mijn vorige duo sim telefoon was dat minder). Het toestel ligt lekker in de hand en ziet er stevig uit (nog niet mee gegooid... dus geen praktijkervaring). En dan uiteindelijk de prijs. Die is denk ik in vergelijking met andere toestellen zeer gunstig. Het is echt een aanrader.

Heb jij ook een Acer Liquid E2 Duo Wit?

Ik heb hem nu ook besteld. Ik hoop dat mijn ervaringen net zo positief zijn. Ik zal er misschien nog een review over schrijven als mijn bevindingen de moeite waard zijn voor anderen. Ben vooral benieuwd naar de Bluetooth ervaring in combinatie met mijn nieuwe tweedehands auto. Dan gaat het zowel om bellen, muziek luisteren en navigatie.
Wat de prijs betreft: ik heb hem voor ¤ 197,- inclusief verzendkosten aangeschaft bij de Franse Amazon. Ik heb hem zaterdag besteld en de levering zou woensdag of donderdag moeten plaatsvinden volgens de bevestigingsmail.

De Nederlandse internetaanbieders lijken niet te beseffen dat de Europese grenzen vervagen en dat ze dus ook met het buitenland moeten concurreren. Maar zelfs binnen Nederland zie ik hier enorme prijsverschillen. Wie zou er nou nog bij de duurste aanbieder kopen en waarom? Dat niet iedereen in het buitenland wil bestellen begrijp ik nog wel. Ik heb zelf ook geaarzeld, maar de gok maar gewaagd. Uiteraard wel eerst op internet gekeken of er geen gekke verhalen de ronde deden, maar dat was niet het geval.

Zojuist via Post.nl bevestigd gekregen dat de telefoon dinsdag wordt bezorgd. Zaterdag bestellen en dinsdag ontvangen is prima.

[Reactie gewijzigd door Martin- op 19 augustus 2013 23:11]

Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van een enkele sim (voor zowel bellen/sms als data) in een Duo E2?
Ben benieuwd of dit zonder problemen werkt en/of beperkingen heeft.
In afwachting van een abo via de werkgever, zou ik dit toestel voorlopig met slechts één sim willen gebruiken.
Je kunt ook met 1 simkaart gewoon zonder beperkingen met deze telefoon aan de slag.
En al je twee simkaarten hebt, kun je er gewoon 1 tijdelijk uitzetten. De simkaart van mijn werkgever staat in het weekend gewoon uit.

Je kunt met 1 sim kaart tegelijkertijd dataverkeer én bellen of sms-sen :)
(Hoewel het soms lijkt dat op sommige locaties het dataverkeer stilvalt als je belt, maar dat kan misschien ook aan de sterkte van het signaal liggen?)
Heel erg bedankt voor het snelle en "to the point" antwoord.