Specificaties 4,7" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

LG Optimus 4X HD Zwart Review

challenge_05 6 augustus 2013, 1.364 views

LG Optimus 4X HD Zwart

Pluspunten

• Design en Bereik zijn een aantal positieve punten van dit toestel. Het toestel laadt heel snel op via de originele lader. Verder kan je een SD kaart eraan koppelen dat is naar mijn mening een positieve punt. Daarnaast heb je een camera waarmee schitterende foto's gemaakt kunnen worden.

Minpunten

• Batterijduur is heel kort. Met gemiddeld gebruik red je het eind van de dag niet. Grafisch is het toestel heel slecht. Voor een toestel met tegra 3 chip had ik meer performance verwacht. Bij spelletjes als Temple Run 2 en Minion Rush heeft het toestel moeite, dat vind ik belachelijk. Ik raad LG voortaan aan om op te letten met wat ze maken. Op theorie heeft het toestel goede (leuke) specificaties maar op praktijk voldoet het helaas niet aan wat er beloofd wordt.

Om mijn nieuwsgierigheid te sussen heb ik een LG Optimus 4x HD gekocht. Het toestel had op het eerste gezicht een strakke design en zag er veelbelovend uit. Na een paar dagen gebruik te hebben gemaakt kwam ik erachter: hoe stom het toestel eigenlijk is. Van de veelbelovendheid was er niks meer over. Een paar spelletjes erop geprobeert kreeg hele tijd last van lags en haperingen. Scherm zat soms vast en moest de batterij weer eruit of tijdens het muziek luisteren reageerde het toestel helemaal niet meer. Kortom hele vervelende dingen meegemaakt. Daarnaast vond ik de prijs van het toestel hoog voor de geleverde performance.

Heb jij ook een LG Optimus 4X HD Zwart?

Reviews door de redactie

Probeer jou plus en minpunten meer bij de hoofdtekst neer te zetten, en dan in kopjes, dat ziet er een stuk proffesioneeler uit, de plus- en minpunten zijn meer een samenvatting van de hoofdtekst ;)
Ik zal mijn best doen. Bedankt voor de tip. :)
Hmmm hier klopt iets niet... Ik heb hier ook een 4X HD, en ălles is super snappy en smooth.

Heb je hem geupdated? Dan moet je even fabrieksreset doen, want als je dat niet doet gaan apps buggen met android 4.1. Hier had mijn telefoon ook last van. Als je hem niet reset na de update krijg je een enorme langzame telefoon. Even ressetten dus!
Bedankt voor de tip maar helaas heb ik het toestel niet meer. Ik had hem nog voor de update. ;)
Dan klopt er iets niet met jou mobiel. MIjn Lg O4X draaide super vloeiend op android 4.0, zonder enige hapering of lagstoot. Alle spellen draaien ook perfect.
Oke dat kan. Heb je Minion Rush geprobeerd ? want die ging niet helemaal vlekkeloos. Tijdens het spelen leek de spel niet helemaal soepel te gaan. (had ik ook bij Temple Run 2) Op een Htc One X zelfde spelletjes gespeeld bleek geen probleem te zijn draaide perfect. ;)