Specificaties 11,6" (1366x768), Win 8, WiFi - Bekijk alle specificaties

Asus VivoTab TF810C-1B052W Zwart Review

D..n 6 augustus 2013, 691 views

Asus VivoTab TF810C-1B052W Zwart

Pluspunten

• extreem lange accuduur dankzij extra accu in dockingstation
  • goede en tevens mooie sleeve bijgeleverd
  • typt heel fijn
  • handige en gebruiksvriendelijke stylus bijgeleverd
  • stevig en mooi
  • omvormervoor extra usb poort in de tablet zelf
  • genoeg aansluitingen

Minpunten

• 32 bits
  • langzame processor, kan hier absoluut geen games op spelen

Het is een mooie tablet, die fijn in de hand ligt, en ook buiten is het scherm duidelijk te zien. Het dockingstation typt heel erg fijn, en je mist bijna geen toetsen als je blind typt. De stylus werk heel goed, zeker in one note, dat helaas niet standaard bijgeleverd is zoals op RT tablets. de tablet gaat extreem lang mee (als je m niet te veel gebruikt haalt hij makkelijk een week), en hij ziet er chique uit. dat windows 8 niet veel app aanbied is geen probleem, ik heb m gekocht voor mn studie, en dan is het microsoft office pakket eigenlijk alles wat je nodig hebt. docken en un-docken werkt ook heel makkelijk. hij heeft ook meer dan genoeg aansluitingen om hem aan andere apparaten te koppelen, en beschikt zelfs over nfc, waar je weinig gebruik van zult maken

Heb jij ook een Asus VivoTab TF810C-1B052W Zwart?

Ik ervaar inmiddels problemen met het dock, deze wordt steeds meer lam en sommige toetsen van het toetsenbord reageren ook niet altijd even goed. Dan moet ik het scherm wat naar achter duwen. Dit is erg irriterend, want zulke problemen nemen altijd met de tijd toe.

Hoe zit dit bij jou?
ik heb helemaal nergens problemen mee. hij werkt nog net zo goed als toen ik m kocht. misschien komt dat omdat ik hem bijna nooit uit het dock haal, t zou ook best een fabricatiefout kunnen zijn, ga b.v. eens naar de klantenservice van het bedrijf waar je m gekocht hebt, en kijk of ze bereid zijn m terug te nemen voor reparatie.
Hoe is dit nu bij jou? Want je heb hem nu een aantal maanden en waarschijnlijk meer gebruikt. In andere reviews wordt idd benoemd dat er veel spelling is als hij op de dock is geplaatst...
Er is nogsteeds niet veel speling bij mij, maar ik merk wel dat hij soms moeite heeft om te 'connecten' met het dock bij het opstarten. Als ik hem dan even uit het dock haal en hem er weer in doe is dat over, en doet alles het weer zoals het moet doen.