Jupio CPA0013 Review

surfdude 19 augustus 2008, 671 views

Jupio CPA0013

Pluspunten

• Het is een accu...

Minpunten

• ...voor zolang het duurt

Kwaliteit Score: 2
Bij Yagoda deze accu gekocht als 2e accu voor mijn TZ5, maar het blijkt weer eens dat goedkoop duurkoop is en je voor 8,95 gewoon geen goede accu kunt kopen. De vermelde 1200mAh haalt ie bij lange na niet, misschien net 200mAh. Op de accu zelf staat dan ook geen capaciteit vermeld...

BTW. weet ik niet zeker of dit exact dezelfde accu is als de andere winkels aanbieden.

Heb jij ook een Jupio CPA0013?

Ik heb dezelfde accu gekocht bij Yogada, maar ik heb er nog geen echte problemen mee ondervonden. Ik kon tussen de 200 en 250 foto's maken voordat hij leeg was. Hier en daar ook nog kleine filmpjes mee gemaakt. Dus in zoverre lijkt me er niets mis mee.
Ik weet niet of je de miliamphere per uur makkelijk kunt meten anders raad ik je dat aan.
Je zal inderdaad gelijk hebben dat hij geen 1200mAh zal halen, dan zou de accu sterker zijn dan de orginele want die heeft 1000mAh.
Misschien moet je een test doen met de orginele accu en de Jupio dan kan je het verschil goed zien. Dan is deze review ook van meer waarde.