Specificaties 5.1-set met subwoofer en 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Samsung HT-E6500 Review

thcook1987 5 augustus 2013, 654 views

Samsung HT-E6500

Pluspunten

• Speelt alle soorten videobestanden af
  • Mooi strak design
  • Bij films erg mooi geluid
  • Uitzending gemist werkt mooi

Minpunten

• .srt bestanden worden niet herkend (iemand een oplossing?)

Geluidskwaliteit Score: 4
Geweldige smart home cinema set! In combinatie met mijn tv ue46eh6030 (geen smart tv). Enorm veel mogelijkheden (smart, usb-aansluiting, internet, wi-fi). Gebruik Allshare om videos en muziek van mijn laptop te spelen. Ook youtube filmpjes via mijn smartphone kunnen worden afgespeeld op de home cinema set.

Geluidskwaliteit is erg mooi, zeker bij films (3D geluid). Bij muziek moet je er aan denken om 3D uit te zetten anders klinkt het niet zo mooi.

De set speelt eigenlijk alle soorten video bestanden wel af en afspelen via usb-stick werkt ook geweldig. Apps als uitzending gemist werken ook erg mooi.
Erg tevreden met de set!

Prijs kwaliteit verhouding zou ik perfect kunnen noemen (400 euro bij mediamarkt)

Heb jij ook een Samsung HT-E6500?