Samsung UE46EH6030 Zwart Review

thcook1987 5 augustus 2013, 1.024 views

Samsung UE46EH6030 Zwart

Pluspunten

• Erg scherp beeld
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding (voor 549 bij wehkamp gekocht)
  • 3D erg mooi
  • Enorm veel instellingen (niet teveel)

Minpunten

• TV had misschien dunner gekund (alhoewel ik me afvraag of dat wel kan voor deze prijs)
  • switchen van kanalen gaat wat langzaam (oplossing: 'guide' knop op afstandsbediening)

Erg mooi en scherp beeld. Heb de tv aangesloten op de HT-E6500 home cinema set van samsung waardoor ik wel een 'smart' tv heb. Werkt echt geweldig. Er zijn gigantsich veel beeldinstellingen. Deze moet ik allemaal nog eens uitproberen.

Heb ook al een 3D film gekeken... wat een scherp beeld zeg! Misschien wel te, maar door een goede pauze in de film te lassen heb je nergens last van. Gebruik van Allshare via home cinema set is ook fijn en kwaliteitsverlies is er niet.

Switchen naar kanalen gaat wel wat langzaam, maar met de 'guide' knop is dit eigenlijk totaal opgeheven. Switchen van bron gaat wel iets langzaam t.o.v. een ouderwetse tv.

Heb jij ook een Samsung UE46EH6030 Zwart?