Plantronics GameCom 780 7.1 Review

alwetendNewbie 3 augustus 2013, laatste update op 2 maart 2016, 26 views

Plantronics GameCom 780 7.1

Goede koptelefoon, goed geluid. Helaas geen 3,5 mm aansluiting.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goed geluid (dolby)
  • Duurzaam

Minpunten

• Geen 3.5 mm aansluiting
  • Oren worden warm bij lange sessies. (2 uur +)

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 5
Heerlijke headset om mee te gamen. Door middel van software wordt er dolby surround weergegeven. Hierdoor kan ik in battlefield 4 echt goed horen waar de vijanden rennen. Voordat dit goed werkt dien je wel de drivers te installeren, standaard installeert Windows de verkeerde drivers. Je moet ze dus even van de website of van de cd afhalen.

BedieningMiddels een knop de op koptelefoon kan je de microfoon uit of aanzetten. Er is een regelaar voor het volume en een knop om dolby surround aan of uit te zetten. Al deze opties zitten op de koptelefoon zelf.

CupsDe cups zijn lekker groot, zodat ze goed over de oren vallen. Doordat ze van stof zijn kunnen ze warm worden na een paar uur gamen. Tevens is het lastig om ze goed schoon te maken. Ik gebruik er zelf een roller voor om haar van kleding te halen.

Inmiddels heb ik de koptelefoon al meerdere jaren in bezit. Hij doet het goed en bevalt nog steeds.

Heb jij ook een Plantronics GameCom 780 7.1?