Sony Xperia Tablet Z WiFi + 4G 16GB Zwart Review

El3cTrONewbie 2 augustus 2013, 2.745 views

Sony Xperia Tablet Z WiFi + 4G 16GB Zwart

Pluspunten

• goeie beeldkwaliteit
  • voldoende snelheid

Minpunten

• knoppen aan de zijkant
  • heel dun, dus buigt snel door
  • slecht touchscreen dat bij doorbuigen overal begint te klikken

Ik had 2 maanden gewacht op deze tablet en toen hij eindelijk op voorraad was, bleek het rommel te zijn en heb ik mijn geld terug gevraagd.
Het is een goeie tablet als je hem op een tafel legt en hem zo bedient, maar als je hem vast neemt, loopt het mis. De tablet is zo dun gemaakt dat als je hem aan één kant vast neemt en ergens klikt, de tablet al gaat doorbuigen, met als resultaat dat door de spanningen in het scherm er ineens overal geklikt wordt.
Dus hij valt alleen te bedienen als je hem niet vast houdt.
Verder is het heel vervelend dat de knoppen van deze tablet aan de zijkant staan, zodat als je hem vast neemt, je al heel vlug per ongeluk hier op duwt.

Heb jij ook een Sony Xperia Tablet Z WiFi + 4G 16GB Zwart?

Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij hier als enige last van hebt. Is je touchscreen niet gewoon defect waardoor hij zo raar reageert op buigen?
Ik had er eerst eentje aangekocht. Daar had ik dit probleem mee. Ik deed hem terug binnen omdat ik dacht dat hij defect was. In de winkel kreeg ik toen mijn geld terug omdat ze geen nieuwe tablet ter vervanging op stock hadden.
De week erna ga ik naar een andere winkel waar er een voorbeeldmodel stond. Ik nam deze vast en deze had hetzelfde probleem, dus kwam ik tot de conclusie dat het geen defect was aan mijn tablet, maar een algemeen probleem.