Trust Optical USB MultiColour Mouse MI-2330 Review

Sjeng_ 2 augustus 2013, 153 views

Trust Optical USB MultiColour Mouse MI-2330

Pluspunten

• tof lichteffect
  • licht van gewicht
  • eenvoudig

Minpunten

• weinig extra's
  • bij intensief gebruik snel slijtage (ca. 3 jaar)
  • erg klein voor mensen met grote handen

Ik heb deze muis nu al een aantal jaren in gebruik. Ik geloof een jaar of 3 4. Hij is vrij klein, maar daardoor ook licht. De wisselende kleur van de ingebouwde leds ziet er tof uit. Hij doet wat hij moet doen. Er zit naast de 2 muisknoppen alleen een muiswiel op. Verwacht dus geen uitgebriede functionaliteit. Ik kan me niet herinneren dat er ook een CD bij zat met een driver. Windows herkende hem wel gelijk.

Nu is het echter tijd voor een nieuwe, omdat de muisknoppen beginnen na te laten. Klikken is geen probleem, maar slepen met zowel links als rechts is een drama nu. En aangezien je dat toch echt nodig hebt, gaat deze de prullenbak in.

Omdat hij vrij klein is, moet je geen grote handen hebben. Ik heb best grote handen, dus het was even wennen, maar de volgende muis wordt zeker groter. Hij is wel links en rechts toepasbaar, vanwege de symmetrie.

Heb jij ook een Trust Optical USB MultiColour Mouse MI-2330?