LG 29EB93-P Zwart - Reviews

Specificaties 29" • 2560x1080 • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 29EB93-P Zwart Review

Nick.. 1 augustus 2013, 1.445 views

LG 29EB93-P Zwart

Pluspunten

• Veel ruimte voor meerdere vensters welke ook netjes geordend kunnen worden (2560 x 1080 pixels)
  • Ideaal films kijken door het "ultra wide screen" (geen zwarte randen aan boven en onderzijde)
  • Helder en duidelijk, ook op grotere zichtafstand
  • Extra screensplit mogelijkheden welke geinstalleerd kunnen worden (naast de windows standaard
  • Strak vormgegeven

Minpunten

• De screensplit mogelijkheden mogen nog verder utigebreid worden. Bijvoorbeeld dat er bij het verslepen van een venster een raster zichtbaar wordt met de verschillende posities.
  • USB 3.0 ingangen aan de achterzijde is niet heel functioneel, beter is aan de onderzijde of zijkanten.
  • Hoogglans achterzijde is krasgevoelig
  • Nog redelijk brede venster rand rond het beeld (1cm), wat niet geheel duidelijk is op alle afbeeldingen en foto's die rond gaan.

Al langere tijd op zoek naar een groot HD beelscherm waarmee ik mijn verschillende (3D) tekenprogrammas goed kan draaien en ook lekker op kan gamen. Daarnaast wilde ik ook voldoende ruimte om verschillende vensters fatsoenlijk te kunnen weergeven op mijn beeld, en om hiervoor 2 beelschermen aan te schaffen vond ik geen goede optie.

Na lang zoeken besloten dit beeldscherm aan te schaffen, allereerst om het strakke design. En daarnaast om het grote aantal pixels in de breedte.

Scherm eenmaal geinstalleerd en ik ben geheel tevreden. De wensen die ik voor een beeldscherm had waren volledig vervuld. Verdere op en aan merkingen zijn in de punten hieronder te vinden.

Heb jij ook een LG 29EB93-P Zwart?