Specificaties GF GTX 660 (1,033GHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

MSI N660 TF 2GD5/OC Review

SimonopPC 31 juli 2013, 1.669 views

MSI N660 TF 2GD5/OC

Pluspunten

• overclockbaar
  • stil
  • koel
  • prijs/prestatie goed
  • zuinig

Minpunten

• zat geen sli brug bij

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb nu de MSI GTX 660 TF een maand ingebruik.
wat mij opviel aan de kaart zelf toen ik hem uitpakte was dat er alleen maar een 6-pin pci-e aansluiting nodig is. Toen ik hem aangesloten had en Furmark en Prime 95 tegerlijk aan had gebruikte ik ook maximaal maar 300 watt van mijn 600 watt voeding.

Uiterlijk: Het uiterlijk interesseert mij niet zoveel maar hij ziet er netjes uit.

Prestaties: Over prestaties gesproken presteert deze 180 kaart uitstekend.
Ik heb nog niet veel games getest maar BF3, planetside, en cryses3 kon ik in ultra 1080p spelen met minimaal 30Fps.

Ik raad deze kaart iedereen aan die een Gpu willen kopen tussen de 150 en 200 euro.

Heb jij ook een MSI N660 TF 2GD5/OC?

Dit is mijn eerste review dus je hoeft niet te negatiev te zijn.

[Reactie gewijzigd door Meulendijks89 op 2 augustus 2013 05:17]

Er zit haast nooit een SLI Bridge bij videokaarten, deze zitten altijd bij het moederbord.
Jep, bij AMD zitten ze wel bij de videokaart geloof ik.
En bijna alle videokaarten zijn overclockbaar...
Met overclockbaar bedoel ik dat deze door de TF technologie echt goed koelt en dat videokaarten met bijvoorbeeld een fan die de hitte naar buiten gooit niet zo goed koelt als deze. als ik furmark run haal ik na een half uurtje 63graden en dan zijn de Fans 40% in gebruik.