Specificaties 15,6" (1920x1080), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus N56VB-S4060H Review

TimonHNewbie 31 juli 2013, 1.389 views

Asus N56VB-S4060H

Pluspunten

• Full-HD scherm
  • Videokaart
  • Bouwkwaliteit
  • Verlicht toetsenbord
  • 4 USB 3.0 poorten

Minpunten

Algemene indruk

Ik heb deze laptop nu 2 dagen en hij bevalt prima. Het Full-HD scherm is heel mooi en laat de kleuren heel realistisch zien. En doordat de rand rondom het scherm mat zwart is, kun je gemakkelijk lange tijd naar het scherm kijken. De Intel i5-processor voelt snel aan. De videokaart is ook heel geschikt voor het spelen van wat zwaardere games.

Windows 8

Ik had zelf nog geen ervaring met Windows 8, maar binnen twee dagen heb je het onder de knie. Wat helpt zijn de tutorials op de site van Windows zelf. Hier wordt duidelijk uitgelegd hoe je bijvoorbeeld de bureauachtergrond kunt veranderen.

Bouwkwaliteit

De Asus-laptop voelt stevig aan. De behuizing is robuust en lijkt zelfs op de MacBook Pro. Het verlichte toetsenbord is een leuke bijkomende gimmick die tevens heel functioneel is voor het werken in wat donkere ruimtes. Het verlichte logo is ook leuk.

Geluid

Tja, het geluid. Dat is werkelijk fenomenaal. De Bang&Olufsen luidsprerkers in combinatie met de meegeleverde subwoofer levert beter geluid dan de gemiddelde tv.

Eindconclusie

De Asus N56-S4060H is een laptop met een goede prijs-kwaliteit verhouding, geschikt om te gamen en natuurlijk ook om documenten te bewerken en te surfen op internet.

Heb jij ook een Asus N56VB-S4060H?

Ik denk dat je een revieuw pas kan schrijven als je van de wittebrood dagen af bent.
Nu is de laptop nog nieuw en geweldig en kijk je over ergernissen nog heen.
Dit zie je ook omdat je op de scorekaart geen minpunten hebt geplaatst. Wel heb je een aantal beoordelingen geen 5 sterren gegeven. Maar ik zie nergens de verklaring voor terug.
Veel plezier met je laptop!