HTC Desire X Zwart Review

Rhaythien 30 juli 2013, 1.205 views

HTC Desire X Zwart

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Minder scherm

De htc Desire X is een mobiel van goede kwaliteit voor de prijs. Ik gebruik deze htc sinds Oktober en hij werkt nog steeds perfect, alleen moest ik hem een keer reseten. Ook is de htc Desire X een goede telefoon als je een beginner bent in de smartphone wereld. Ook voor een gemiddelde gebruiker werkt hij goed. Ook heeft de htc Desire X de mogelijkheid om hem te update en de htc skin aan te passen als dat is wat jij wil. Het bereik van de htc qua WiFi is erg goed, je heb een ruim tot groot bereik. Ook het gemak van het toestel is goed. Het design van de htc Desire X vind ik persoonlijk ook erg mooi als je het vergelijk met het design van bijvoorbeeld een Samsung smartphone. Ook de accuduur is goed, en je verbeter de accuduur zelfs als je er een app bij installeert die nodige processen stopzet. Kort gezegt een goed toestel van htc.

Heb jij ook een HTC Desire X Zwart?