LG HX523 Review

laugamNewbie 29 juli 2013, 1.064 views

LG HX523

Pluspunten

• de eenvoudige installatie en gebruik.
  • Uitgebreide handleiding op cd.

Minpunten

• het gebruik van de afstandbediening in combinatie met tv. Dit is niet echt duidelijk.

Geluidskwaliteit Score: 4
Gezien de prijs/kwaliteit verhouding is dit een primaset. De installatie was simpel.Ook de rest van het gezin weet al snel hoe alles werkt.
De eerste 3d beelden met bijbehorend 3d geluid waren super om te zien en te horen. de komende periode gaan we de vele mogelijkheden ontdekken. Super tevreden dus. Ook de rest van het gezin weet al snel hoe alles werkt.
Leuke verrassing was nog dat de 3d blueray van the avengers was er gratis bij zat.
De hoogglans zwart kleur valt mee, we waren bang dat deze te veel uit de toon zou vallen. Ook is het zeer simpel om de sattelietboxen in verschillende standen te zetten.
Het instelllen van de verschillende geluidnieveau´s voor de boxen en de subwoofer ging simpel en de verschillende vaste instelllingen geven een zeer divers geluid.
De tiptoetsen voor de handmatige bediening is even wennen.
De smart functies hebben we ook op onze tv, dus dat is voor ons dubbelop.

Heb jij ook een LG HX523?

Ik overweeg ook deze set aan te schaffen, in combinatie een Samsung Smart TV. Kan deze HCS ook cd's en FM-radio afspelen zonder dat de TV aan hoeft?
Weet iemand of de spotify app op deze set al verkrijgbaar is?