Cherry G81-3000 Review
Ik bezit dit keyboard minstens 15 jaar en hij werkt nog steeds perfect.
Dit is nog een uitvoering met een DIN stekker met PS/2 verloopstuk.
Pluspunten
Duurzaam. Betrouwbaar.
Minpunten
Geen mulimedia toetsen.
Eindoordeel
Ik bezit dit keyboard minstens 15 jaar en hij werkt nog steeds perfect.
Dit is nog een uitvoering met een DIN stekker met PS/2 verloopstuk.
Dit is nog een uitvoering met een DIN stekker met PS/2 verloopstuk.
Beoordeel deze review:
:strip_icc():strip_exif()/u/403220/I.jpg?f=community)