Specificaties GF GTX 560 Ti (822MHz), 2GB GDDR5 - Bekijk alle specificaties

Club 3D GeForce GTX 560Ti CoolStream Edition Review

Koekjestrommel2 27 juli 2013, 128 views

Club 3D GeForce GTX 560Ti CoolStream Edition

Pluspunten

• Krachtig
  • Snel
  • Goede prestaties
  • Klein

Minpunten

• Koelt niet zoals hij zou moeten koelen.
  • Luidruchtig op volle belasting ( in idle geluidloos)

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Een goede kaart, Al doet het zijn naam "Coolstream edition" niet aan. Kaart is klein van kant maar is wel erg krachtig, scheelt tevens ook flink wat ruimte in de kast.

Ik kocht deze kaart om de CE (coolstream edition) maar toch wordt de kaart enorm warm, bij volledige belasting rond de 90-95 en dan kermt hij het uit. En dat terwijl ik toch een goede airflow in mijn kast heb, heb er dus een andere koeler op gezet wat de temperatuur en geluid en stuk verdraagbaarder maakt.

(Bijgeleverde foto's zijn met standaard koeler)

Al met al is het dus een goede kaart alleen moet je hem wel goed koelen, dit is bij Club3D en nadeel vergeleken met ASUS , nu zei de meneer bij wie ik hem kocht toen wel dat het bij deze kaarten normaal is dat ze zo warm worden. Ik was namelijk bij mijn oude kaarten gewend dat bij 90 graden de tin smolt en je kaart dus kapot ging. wat volgens die meneer bij deze serie niet het geval is.

• intel e8400

Heb jij ook een Club 3D GeForce GTX 560Ti CoolStream Edition?