Maxtor DiamondMax Plus 9 6Y120L0, 120GB Review

jpm.lensen 25 mei 2006, laatste update op 17 oktober 2008, 384 views

Maxtor DiamondMax Plus 9 6Y120L0, 120GB

Pluspunten

• snelheid, betrouwbaarheid

Minpunten

• geluid

Ik vind de maxtor 120 gieg schijf, een erg goede harde schijf. En ik bezit er dus ook meerdere van. En tot op heden is er nog geen uitval geweest. Ook deze schijf zit in een pc die altijd aan staat en veel i/o voor zijn kopje krijgt. Maar de stabiliteit is perfect. Hij draait gewoon lekker zijn rondjes. Alleen vind het jammer van het geluidsnivo, dit had van mij wel iets lager gemogen. Maar de prijs tegen de prestaties afwegend, vind ik het gewoon een goede schijf. En dat is dus waarschijnlijk ook de reden dat de schijf volgens mij erg populair is. En terrecht als je het mij vraagt. Wat ook nog een goed punt van deze schijf is, is de beschikbaarheid. Bij elke winkel waar ik kom, kun je een maxtor harde schijf kopen. En dat zegt toch ook wel wat!

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax Plus 9 6Y120L0, 120GB?