Specificaties 2,4" display, 3G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Sony Ericsson W910i Zwart Review

sp8472 15 september 2008, 810 views

Sony Ericsson W910i Zwart

Pluspunten

• Batterijduur perfect
  • Gadget gehalte hoog.
  • scherm lekker groot

Minpunten

• Nog geen negatieve eigenschappen tegen gekomen.
  • camera had beter gekend

Na jaren gebeld te hebben met de Sony Ericsson k750i . Werd het wel is tijd voor een nieuwe telefoon .Aangezien er een mooie aanbieding was bij Tele2. Heb ik gekozen voor de Sony Ericsson w910i. Erg fijn toestel . Heb hem nu 3 weken . Ben nog geen nadelen tegen gekomen . Aangezien de interface hetzelfde is als met de k750i was het doorkrijgen van de telefoon zo gepiept.

Kwam na een paar dagen erachter dat je doormiddel van shaken van nummer kan verwisselen.(leuke bijkomstigheid niet echt nodig)Ben toen toch maar de gebruiksaanwijzing door gaan bladeren.

Heb nog niet echt het geluid kunnen testen . Aangezien ze bij de inpakafdeling vergeten waren er een headsetje erbij te doen .Klein minpuntje voor Sony Ericsson .

Heb al gebeld met Sony Ericsson nederland . Er komt er 1 aan.

Batterijduur verbazingwekkend hoe lang die erover doet om leeg te gaan.
Camera is ok had beter gekund maar vind dat niet echt belangrijk .

Ben voor de volle honderd procent heel erg content met het toestel .
Vind het een erg handig ding wat ook nog is goed samenwerkt met de blue tooth op mijn vista pc.

Scherm is lekker groot in vergelijking tot de k750i. Krasgevoelig weet ik niet ben altijd heel voorzichtig met mobiele telefoons.

Algemeen oordeel over de telefoon . Het is Sony weer is gelukt om een mooi en handig telefoontoestel te maken . waar je makkelijk mee overweg kan als je al ervaring hebt met Sony toestellen. Als je geen ervaring hebt is het raadzaam om de gebruiksaanwijzing te lezen.

Na drie weken gewacht te hebben op het headsetje. Kreeg ik hem eindelijk binnen Ben gelijk maar is het geluid gaan testen van de SE walkman optie .valt me echt reuzemee qua geluid. mooie aan het headsetje is dat je de optie hebt om er een normale koptelefoon op aan kan sluiten.door de kleine oordopjes los te koppelen waardoor je dus echt een mooi geluid uit de walkman creeŽrt.nou zijn die oordopjes ook niet slecht qua geluid .hangt een beetje er van af welke rubbertjes je erop doet . hoe groter de rubbertjes hoe meer bass je krijgt. dus ik zit nu met de grootste rubberen dopjes in mijn oren .Want om nou met een normale koptelefoon over straat te gaan vind ik wel zo`n raar gezicht.

Heb jij ook een Sony Ericsson W910i Zwart?

Ik heb dit toestel nu 7 maanden, maar ben er niet tevreden over. Hij is 2 keer weggeweest omdat ie niet meer wilde opstarten. Nu is de telefoon weer kapot: ik kan hem niet meer sliden. Ben het wel eens met de positieve eigenschappen.
die rubbertjes hebben te maken met de grootte van je ooringang.. met de kleine vallen ze uit mijn oren, terwijl bij m'n beste vriend ze dan perfect passen.. Ik gebruik de medium grootte..

voor de rest.. Goede "review"
ik heb middelgrote ooringangen . niet te groot die kleintjes vallen er niet uit .maar zoals ik al aangaf de bass word beter met de grote rubbertjes .
Ik vind het slide mechanisme een beetje gammel. Verder is het bereik matig in de bunker waar ik werk. M'n Nokia doet het daar veel beter. Verder een mooie telefoon met een hele aardige interface.