Specificaties 40" Full HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung Series 6 UE40ES6100 Zwart Review

frenkieshenkie 23 juli 2013, 486 views

Samsung Series 6 UE40ES6100 Zwart

Pluspunten

• Design
  • Standaardgeluid is goed
  • Prijs/kwaliteit
  • Samsung Service
  • Gebruiksvriendelijk
  • Verschillende beeldinstellingen voor bijv. Gamen en Film kijken

Minpunten

• Er is iets ghosting aanwezig als je bijvoorbeeld een snelle game als Fifa speelt maar dit is absoluut niet storend en went snel.

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Mijn eerste TV was een gewonnen 37'' lcd HD ready TV van Samsung en die heeft 4 jaren zijn diensten goed bewezen dus mijn volgende TV zou er ook weer één van Samsung moeten worden. Mijn keuze viel op de 40'' variant met LED scherm en Full HD resolutie. Verder vind ik de instelmogelijkheden altijd zeer uitgebreid en gebruiksvriendelijk op de Samsung televisies. Met name de verschillende beeldinstellingen (zoals; Gamemodus, Filmmodus, etc.) Waardoor je scherm zich aanpast op hetgeen je wil doen.
Service van Samsung is ook altijd heel goed. Had met mijn vorige TV een keer een audioprobleem. Monteur kwam heel snel langs en had het zo gefixt. Was een probleempje met de Audiojack van de TV. Geheel kosteloos ook.
Ik gebruik deze TV nu ongeveer een jaar en naar volle tevredenheid. 3D functie is een leuke extra maar wordt door mij niet veel gebruikt. Maar als je dan bijvoorbeeld een 3D film als avatar bekijkt komt de functie wel weer mooi tot zijn recht. Werd geleverd met 2 brillen dus je kan eventueel ook nog met iemand anders kijken.

Standaard geluid van de TV is ook goed en je snapt niet dat ze dit in zo'n platte TV kunnen verwerken.

Design van deze TV gaf bij mij ook min of meer de doorslag.
Superplat en hele dunne randjes om het scherm. Dat samen met de verchroomde voet maakt het plaatje compleet.

Het Smart-TV gebeuren ziet er ook zeer goed uit en het applicatie aanbod is goed en word ook steeds ge-updated.

Conclusie: Zeer complete en mooie TV met een goeie prijs/kwaliteit verhouding en veel leuke functies!

Heb jij ook een Samsung Series 6 UE40ES6100 Zwart?