Specificaties 4,3" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit Review

Jeroen10 22 juli 2013, 2.207 views

Samsung Galaxy S4 Zoom Wit

Pluspunten

• Camera met 10x optische zoom
  • handige draaischijf op de lens
  • Scherm tevens voorzien van Gorilla glass 3.
  • Luidspreker van de telefoon is prima.
  • 1,5 gig intern geheugen.

Minpunten

• Telefoon is echt dikker dan de gemiddelde telefoon

Sinds Zaterdag heb ik deze Samsung galaxy 4s Zoom.

De hoofdreden waarom ik deze telefoon heb genomen is de camera, voor de rest doe ik niet zoveel met mijn telefoon, internetten en bellen dat is het wel.

Deze telefoon heeft dus een 16 megapixel camera met een unieke 10x optische zoom. Ik heb dit vandaag uitgeprobeerd en je behaald er best leuke resultaten mee.

Er zitten ontzettend veel foto instellingen in de telefoon, je kunt gewoon automatisch foto's maken. Je kan gebruik maken van voorgeprogameerde instellingen zoals, macro, zonsopkomst/ondergang, sneeuw, hdr en nog veel meer.

ook leuk is als je de draai-schijf achter op de lens gebruikt, je je 5 voorkeurs instellingen direct voorhanden hebt, of je maakt de foto's op de automatische piloot. Ook kun je hiermee in en uit zoomen.

Je kunt ook zelf alles instellen, dit gaat van de P stand tot de M stand, behoorlijk geavanceerd dus.

De telefoon reageert behoorlijk snel, er zit een duel-core 1,5 ghz processor in en dat is voor deze telefoon snel genoeg, 1,5 gig intern geheugen waarvan gemiddeld rond de 700 mb vrij blijft. Interne schijf is 8 gigabyte, waar de gebruiker ongeveer 5 gigabyte tot zijn beschikking heeft.

De telefoon draait op android 4.2.2 en is hiermee up to date.

het scherm is erg fel, kleuren komen op het scherm goed tot zijn recht, het is geen HD scherm, maar ik heb er verder geen last van.

Ik heb een test gedaan met 3DMARK ik heb de Samsung s4 zoom tegen de Acer S500 gedaan, redelijk gelijkwaardig doordat ze beidde een 1,5 ghz processor hebben.

Samsung S4 zoom, Acer S500

Highest ice storm score 3159 5442
highest ice storm extreme score 2393 3444

Behoorlijk verschil in voordeel van mijn Acer.

De foto is 10x ingezoomd, helaas ook behoorlijk verkleind aangezien je maar 300kb mag plaatsen

Heb jij ook een Samsung Galaxy S4 Zoom Wit?

Leuke korte review, wat de originele foto betreft, je kan volgens mij een Tweakers gallery aanmaken of gewoon linken naar een Flickr account. En meer foto's mogen altijd.
Plaats er nog wel foto's bij, vandaag weinig tijd :)
Thanks, ik was net op zoek naar wat info over deze omdat ik op zoek ben naar een nieuwe compactcamera.
Wellicht een goed idee om één en ander met elkaar te combineren en ook meteen een nieuwe telefoon te halen (of tenminste een tweede).

Meer foto's zijn zeer welkom, voornamelijk in slecht licht, zodat je kan vergelijken met andere camera's.
Ik zeg je heel eerlijk, deze telefoon gaat een goede compact camera qua kwaliteit niet vervangen, maar je kan met deze wel mooie foto's maken en 2 in 1 is altijd makkelijk. Kwam er vandaag achter dat er zelfs een aansluiting voor een tripod :) is.
Zwaarder, groter en vooral nog dikker dan mijn oude Desire Z... das een behoorlijk klomp in je zak dan!