Specificaties Actie, Puzzel-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Portal 2, PC Review

JurianWB 21 juli 2013, 175 views

Portal 2, PC

Pluspunten

• Te betalen.
  • Geweldige gameplay.
  • Pakkende verhaallijn.
  • Puntgave graphics.
  • Veel easter eggs.

Minpunten

• Om ultra te kunnen draaien heb je een goede videokaart nodig.
  • Gooi-functie is verwijderd.
  • De game is niet de lichtste.

Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Stabiliteit Score: 4
Eindelijk een game die een echt goede verhaallijn heeft èn te betalen is!
Portal 2 heeft een zeer goede gameplay waar ik echt heel tevreden over ben. Portal 1 had dit minder goed dus Valve heeft wat voor elkaar gekregen.
Als ik de graphics op ultra zet, ziet de game er puntgaaf uit. Het nadeel is wel dat je een goede videokaart nodig hebt om dit te kunnen, maar op medium ziet de game er ook perfect uit! Mijn laptop kan deze game niet draaien, maar een andere pc in huis kan de game met een simpele videokaart van ¤20 op low met rond de 30 fps draaien.
De besturing is goed maar ik heb wel wat moeten doen om het optimaal te maken. Dat betekent sensitivity en toetsen bewerken. Helaas heeft Valve de gooi-functie weggehaald, waardoor ik mijn cube-gooi-truukjes niet meer kan uitvoeren zoals voorheen. Dat is wel echt jammer voor speedrunners zoals ik.
Heel leuk is dat de game verschrikkelijk veel easter eggs heeft, zoals hl3, p-body in één van de testkamers, enzovoort.
De prijs is hetzelfde als van portal 1 op tweakers terwijl hij op steam ¤20 is. Ik heb deze in een sale gekocht, maar had er geen probleem bij gehad als ik hem erbuiten had gekocht. Deze game is echt een aanrader!

Heb jij ook een Portal 2, PC?

Reviews door de redactie