Specificaties 4,7" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

HTC One 32GB Zilver Review

clemensvanos 20 juli 2013, 708 views

HTC One 32GB Zilver

Pluspunten

• Ontwerp
  • Bouwkwaliteit
  • Features
  • Geluid
  • Nachtopnamen camera

Minpunten

• Jammer die heeft de HTC One naar mijn idee niet.
  • Gejammer over een bovengemiddelde camera dat er betere zijn, weet ik zo langzamerhand wel. Dan gaat de DSLR gewoon mee.

Een Smartphone is voor mij een stuk gereedschap. In principe bel ik niet veel met mijn smartphone. E-mail, contacten, notities, streamen muziek en films naar mijn Mediacenter. Nieuwsberichten, buienradar. Checken netwerkinstellingen e.d.
Snelheid, navigatie zijn ook features die goed moeten werken.
Deze HTC moet tijdens dansoptredens - waar uitgebreid filmen niet is toegestaan - ook redelijke opnamen maken.
De HTC One voldoet ruimschoots aan al deze kwalificaties en smoelt daarenboven goed en bovendien is de bouwkwaliteit bovengemiddeld.

Sense 5 Met ZoŽ en Blinkfeed maken met nog eens extra blij. Als je de telefoon beetpakt heb je al gelijk een aantal highlights van het nieuws te pakken.

De HTC is voor iedereen die eens wat anders wil een echte aanrader.
De specs zijn misschien wat minder dan van een ander ontwerp, maar voldoen ruimschoots aan de gemiddelde behoefte.

De komende jaren ben ik met deze smartphone goed geholpen.

Heb jij ook een HTC One 32GB Zilver?

Inderdaad fantastisch toestel.
En 'ondanks' de 'maar' 4 MP sensor (laat je niet gek maken door megapixels. Wat moet je met 13 MP??!), een zeer goede cam met de mooie Zoe + Highlight video features.

Toptoestel!