Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart Review

mieksw 19 juli 2013, 1.800 views

Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart

Een fijne tablet.
Beeldscherm is scherp en heeft een grote kijkhoek. Aanraken levert vieze veegvlekken op. Een speciaal pennetje helpt je uit de brand.
Scherm reageert direct.
Tablet is lekker snel.
Afstandsbediening nog niet gebruikt.
Micro-sd kaart is er inderdaad moelijk in te krijgen: je moet hem verder duwen dan mijn nagels lang zijn. Ik heb een houten prikker gebruikt om hem erin te klikken. Ik zal de sd kaart echter niet heel vaak verwisselen. Klepje voor opladen moet je even bij prutsen, kun je dan wel 180 graden omdraaien en vastklikken. Dit gebruik je vaak. De klepjes zijn er omdat de tablet blijkbaar spatwaterdicht is. Ik ga dat echter niet uittesten, vind ik hem te duur voor....
Accuduur met Stamina (energiebesparingsprogje van sony) aan en wifi alleen aan als het nodig is: meer dan een dag.
Ik heb er een hoes van Gecko bij gekocht (slim-line). Klikt erin vast. Is een stevige hoes. Voordeel: in mijn tas zal hij niet beschadigen (heb wel eens een scherm gehad waar een sint jacobsschelp een kras in had gemaakt). Nadeel: maakt je tablet zwaarder. Overall: tevreden met aankoop.

Heb jij ook een Sony Xperia Tablet Z WiFi 16GB Zwart?

Hij zou niet alleen spatwaterdicht moeten zijn, maar helemaal waterdicht volgens sony. Voormaximale duur van 30 minuten. Probeer het gerust, maar zorg wel dat de klepjes allemaal goed dicht zitten.