Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium Review

Kweksma 19 juli 2013, 912 views

Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium

Pluspunten

• Doet wat je van een tablet verwacht die je voor een zacht prijsje krijgt.
  • garantieregeling Samsung is prima, en belletje en ik kon bij de winkel een nieuwe adapter ophalen.

Minpunten

• Oplader van 1 van de twee was stuk.

Deze Android tablet is tegenwoordig voor een habbekrats te krijgen bij dagbladverlenging, cashbackacties og gewoon in de ramsj Twee stuks gehaald voor de kinderen, zodat de iPad 1 's avonds weer met volle accu door Pa gebruikt kan worden.

Het is een degelijk gebouwd apparaat dat aan de verwachtingen van een moderne (spelletjes) tablet voldoet op 1 punt na : het laden met de bijgeleverde opladers. ik heb er in twee weken twee gekocht/ gekregen en beide lijden aan hetzelfde euvel : als hij bijna leeg is (5-10%) en je legt hem aan de oplader dan loopt hij toch nog leeg, en dan kan het wel tot 4 dagen duren voordat hij weer gaat opladen. Dit nu een keer of 4-5 meegemaakt, elke keer ruzie in huis.

Nieuw inzicht : 1 van de twee opladers was brak, en omdat ze om de beurt aan die oplader lagen leek het of ze beide slecht laden.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium?

Reviews door de redactie

en heb je samsung of je leverancier een reŽlee kans gegeven om het op te lossen?....
apples and oranges.
Ja, daar heb je gelijk in, maar als zelfs de basisfunktie (opladen) al zo slecht geimplementeerd is......
Lijkt mij toch garantiewerk ?
Jullie hebben allemaal gelijk, ik ga er volgende week achteraan bellen. Punt dat ik wil maken is dat twee tablets uit compleet verschillende batches exact hetzelfde probleem hebben. Ik heb inmiddels twee ipods, twee ipads en een iphone gehad, allemaal wel eens volledig leeg gedraaid, en nooit het Samsunggedrag, namelijk dat het wel 3 dagen kan duren voordat hij begint met opladen. Blijkbaar is het een vaker voorkomend probleem, vandaar mijn verontwaardiging. Maar goed, de tablet gaat inmiddels braaf aan de oplader na een uurtje gebruik, en dat maakt het draaglijk.

To be continued